Ota mukava asento, valmistaudu uusien ajatusten äärelle.

Ratkaisevalla hetkellä Merja Laakso Ratkaisevalla hetkellä Merja Laakso

Sertifioitua laatua ja tietoturvaa asiakaskokemuksen kehittämiseen

Olemme Moment Digitalilla ylpeitä voidessamme kertoa seuraavia uutisia: Kiwa Sertifiointi Oy on maaliskuussa 2025 auditoinut ja vahvistanut toimintamme täyttävän sekä ISO 9001:2015 -laatujärjestelmästandardin että ISO/IEC 27001:2022 -tietoturvallisuuden hallintajärjestelmästandardin vaatimukset – niin Suomessa kuin Espanjassa.

Lue lisää
Teknologia-ala Elina Mäkinen Teknologia-ala Elina Mäkinen

Osaavaa tukipalvelua liiketoimintakriittisiin järjestelmiin - Solteq

Solteq Oyj on johtava kaupan, ravintola-alan ja energia-alan liiketoimintakriittisten järjestelmien toimittaja Suomessa ja Pohjoismaissa. Kun asiakas ottaa yhteyttä järjestelmän tukipalveluun, kyse on liiketoiminnan jatkuvuuden turvaamisesta ja osaavaa apua on saatava nopeasti. Moment Digital on ollut ykköstason service desk –kumppani Solteqin Unified Commerce and Point of Sale Platforms –liiketoiminnalle vuodesta 2021. 

Lue lisää

Teknologian, asiakasarvon ja liiketoiminnan kehityksen äärellä

Uusi Chief Digital Officer Ilari Parkkinen kertoo ajatuksiaan siitä, mihin suuntaan digitalisaatio vie Moment Digitalia ja millaisten lasien läpi tulevaisuutta katselemme.

Lue lisää

Asiakastyytyväisyyden tutkiminen outbound-kampanjoissa: Vinkit ja työkalut

Outbound-myynti on keskeinen osa kasvustrategiaa, mutta sen tehokkuuden mittaaminen ei rajoitu pelkästään myyntituloksiin. Yhä useampi yritys kiinnittää huomiota asiakastyytyväisyyteen, sillä positiivinen asiakaskokemus voi luoda pitkäaikaisia suhteita ja vahvistaa brändimielikuvaa.

Lue lisää

Oikean asiakaspalvelukanavan valinta: Tunneäly asiakaskokemuksen parantajana

Asiakaspalvelu ei ole vain ongelmanratkaisua – se on myös asiakkaan tunteiden hallintaa. Kun asiakkaat ottavat yhteyttä yritykseen, he tuovat mukanaan monenlaisia tunteita, kuten turhautumista, kiirettä, epävarmuutta, jopa iloakin.

Lue lisää