Palvelukeskuspalvelua hyvän asukaskokemuksen tueksi - Asuntosäätiö

Asuntosäätiö on yksi Suomen suurimmista kotimaisista asuinkiinteistöjen omistajista. Yli 18 000 asuntoa yli 30 paikkakunnalla tarjoaa kodin yli 33 000 asukkaalle. Oman kodin rauhan varmistaminen on Asuntosäätiön asukaskokemuksen ydin - Moment Digitalin palvelukeskusasiantuntijat ovat tässä tukena.

“Koti on meille kaikille äärimmäisen tärkeä paikka: jos sen rauhaan tulee särö unohtuneiden kotiavainten tai muun mieltä askarruttavan asian myötä, meihin tulee saada yhteys mahdollisimman pian tilanteen korjaamiseksi”, kertoo Asuntosäätiön asiakaskokemuspäällikkö Pinja Suonpää.

Oman kodin rauha on hyvän asukaskokemuksen ydin

Moment Digital on vastannut Asuntosäätiön asiakkaiden palvelukeskuspalvelusta vuodesta 2019 lähtien. Palvelukeskus on auki joka päivä vuorokauden ympäri ja auttaa kaikissa asumiseen liittyvissä arjen asioissa. Kodin huoltotöiden tilaamisen lisäksi asukkaita autetaan ratkomaan erilaisia kotiin liittyviä haasteita.

Palvelukeskuksen kautta asukkaat saavat oikeanlaisen avun: vesivahingoissa ja muissa akuuteissa tilanteissa apu saadaan paikalle ripeästi myös toimistoaikojen ulkopuolella - vuoden jokaisena päivänä. “Voimme olla huojentunein mielin: tiedämme että asukkaat saavat yhteyden meihin silloin, kun se on tärkeää, ja heille löydetään parhaat mahdolliset ratkaisut arkeensa”, Suonpää kiittää.

Asuntosäätiölle on tärkeää, että momentilaiset kehittävät asiakaskokemusta yhteistyössä heidän kanssaan. Suonpään mukaan yhteistyö on ollut alusta asti todella mutkatonta ja keskustelu avointa.

On ihan huippuvaikuttavaa, että Moment Digitalin asiantuntijat haluavat rakentaa juuri sellaista asiakaskokemusta kuin meillä on tavoitteena tarjota asukkaillemme.
— Pinja Suonpää, asiakaskokemuspäällikkö, Asuntosäätiö

Aito välittäminen rakentaa alan parasta asiakaskokemusta

Suonpää kiittää, että heidän kysymyksiinsä vastataan todella nopeasti ja momentilaisten apua voidaan hyödyntää ihan kaikessa arjen tekemisessä. Hänen mukaansa varma ja luotettava yhteistyö on heille todella ratkaisevaa ja lisää myös Asuntosäätiön liiketoiminnallista arvoa.

“Moment Digitalilla välitetään aidosti meidän asiakkaista ja siitä, kuinka voimme yhdessä kehittää palveluja heidän tarpeisiinsa. Tavoitteenamme on yhdessä rakentaa alan parasta asiakaskokemusta”, Suonpää toteaa.

Asuntosäätiölle on tärkeää, että asukkaiden yhteydenottoihin vastaava yhteistyökumppani on luotettava, välittävä ja kehitysmyönteinen - silloin on helppo toimia yhdessä ja ottaa arjen haasteet vastaan.

Asukkaat ovat kiittäneet muun muassa momentilaisten ystävällisestä ja asiantuntevasta vuorovaikutuksesta, sujuvasta palvelupolusta sekä nopeasta tavoitettavuudesta ja reagoinnista myös juhlapyhinä.

Asuntosäätiön asiakaskokemuspäällikkö Pinja Suonpää

“Iso kiitos Moment Digitalin työntekijöille, jotka vastaavat ja välittävät meidän asukkaistamme ympäri vuorokauden.

Eniten on yllättänyt, kuinka läheisiksi työkavereiksi olemme tulleet, vaikka työskentelemme eri yrityksissä.

Hedelmällinen yhteistyömme asiakkaidemme auttamisessa kantaa varmasti pitkälle jatkossakin", Suonpää kiittää.

Vuonna 1951 perustetun Asuntosäätiön toiminnan ytimessä ovat vastuullisuus ja yleishyödyllisyys. Heidän visionaan on olla kohtuuhintaisen asumisen ykkösvalinta, päämääränään alan pitkäaikaisimmat ja tyytyväisimmät asiakkaat.

Seuraava
Seuraava

Jatkuva kehittyminen voittavien asiakaskokemusten takana – Mikael Mattila