
Ota mukava asento, valmistaudu uusien ajatusten äärelle.
Miksi kysyä asioita, jotka jo tiedetään?
“Sitä saat mitä mittaat. Klisee, vanha juttu, totuus, valhe? Varmaa kaikkea tuota. Mutta kun puhutaan asiakaskokemuksesta, niin en pääse irti ajatuksesta, että mittaamalla saadaan selville vain osa totuudesta ja sekin tieto tulee jälkikäteen”, kirjoittaa blogiinsa Marja Kortelainen. Lue ihmeessä lisää!
Asiakaskokemus on myös työntekijäkokemus
Asiakaskokemuksesta on viime vuosina puhuttu paljon. Se on varmasti kaikille meistä jo terminä tuttu ja siihen liittyvä toiminnan kehittäminen löytyy liki jokaisen organisaation strategiakalvoilta.
Asiakaspalvelun ei tarvitse olla myynnillinen myydäkseen
Asiakaspalvelun ei tarvitse olla myynnillinen myydäkseen